Regulamin obiadów Szkoły Podstawowej nr 10
im. Kornela Makuszyńskiego
w Dąbrowie Górniczej
1. Za świadczenie usługi żywieniowej pełną odpłatność ponosi rodzic.
2. Szkoła zapewnia codziennie wyżywienie dla dziecka w formie obiadu w cenie 5,50 zł za jeden posiłek w okresie obowiązywania umowy, w dniach nauki szkolnej w czasie przerw obiadowych ( podanych na tablicy ogłoszeń).
3. Rodzic zobowiązuje się do wniesienia opłaty za żywienie w całości za miesiąc z góry, w terminie od 1-go do 10-tego dnia każdego miesiąca. Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu należności na konto.
4. Opłaty za żywienie można dokonać wyłącznie na konto Szkoły 2915 6000 1325 5712 4084 0100 05 z dopiskiem: ” Imię i nazwisko ucznia, klasa, miesiąc” (na konto wpłacamy całą sumę za dany miesiąc, podaną przez kierownika świetlicy za pośrednictwem dziennika elektronicznego).
5. W uzasadnionych przypadkach dyrektor szkoły na pisemny wniosek rodzica, może wyznaczyć inny niż określony w pkt.3 termin wniesienia opłaty za korzystanie z posiłku w stołówce szkolnej.
6. Za nieterminową wpłatę za żywienie dziecka będą naliczane ustawowe odsetki. Odsetki naliczane będą począwszy od pierwszego dnia następującego po terminie płatności do dnia wpłaty włącznie.
7. W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie, rodzic zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie referenta szkoły telefonicznie (32 262 28 41 wew. 21) lub poprzez dziennik elektroniczny na adres: obiady SP10 podając czas nieobecności dziecka.
8. Wstrzymanie żywienia i nabycie praw do zwrotu za żywienie (odpisu kwoty) następuje w przypadku zgłoszenia przez Rodzica nieobecności dziecka do godz. 11.00 dnia poprzedzającego nieobecność dziecka na obiedzie. W przypadku braku zgłoszenia nieobecności w w/w wyznaczonym czasie rodzicowi nie przysługuje prawo do zwrotu należności za czas nieobecności dziecka na obiedzie.
9.Powstała nadpłata z poprzedniego miesiąca zostanie wyrównana poprzez obniżenie o tą kwotę przypisu na następny miesiąc.
10.Informacja o wysokości wpłat za obiady zostanie przekazana za pośrednictwem dziennika elektronicznego Rodzicom w terminie do 2 roboczego dnia nowego miesiąca. Informację o należnej kwocie, rodzic może uzyskać również u kierownika świetlicy szkolnej.
11. Po zakończeniu korzystania z obiadów w stołówce szkolnej, ewentualne nadpłaty przekazane zostaną na rachunek bankowy, z którego nastąpiła wpłata na obiady.
12 .W przypadku przyznania rodzicowi refundacji posiłków przez MOPS umowa wygasa od dnia uruchomienia tego żywienia, a pozostała część wpłaty własnej rodzica podlega zwrotowi na konto.
13. W przypadku zaległości szkoła wezwie listem poleconym rodzica do jej uregulowania w terminie 7 dni, pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego.
14. W przypadku uchylania się rodzica od regulowania płatności szkoła rozpocznie postępowanie windykacyjne, którego kosztami w całości obciążony zostanie rodzic. Na koszty postępowania windykacyjnego składają się rzeczywiście poniesione przez szkołę koszty korespondencji z rodzicem, w szczególności koszty materiałów biurowych oraz koszty nadania listów poleconych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
15.Wszelkie spory mogące wynikać na tle wykonania deklaracji obiadowej, strony załatwiać będą polubownie, a w przypadku braku ugodowego załatwienia – sąd właściwy dla siedziby szkoły.
wersja pdf >>> wersja docx >>>
Deklaracja żywienia – wersja pdf do pobrania >>>
Deklaracja żywienia – wersja docx do pobrania >>>